Ксенон проти галогенових ламп

Привіт ARB,

Я планую встановити додаткові фари IPF на Mitsubishi L200. Я чув безліч різних думок про переваги ксенонового (HID) світла порівняно з класичними галогеновими лампами. З одного боку, ксенон має видатну світлосилу, а з іншого боку він набагато дорожчий, а деякі навіть вважають його незаконним. Оскільки я не маю звички вірити всьому, що пишуть в інтернеті, я хотів би отримати професійну думку ARB про всі «за» і «проти» ксенонового світла.

З повагою,

Валера

Вітаю Валера,

Дозвольте мені надіти спеціальну кепку з логотипом IPF для відповіді на ваше запитання.

Особисто я просто обожнюю системи ксенонового світла — це найефективніше рішення, з погляду низького енергоспоживання, великого терміну служби та високої продуктивності. Звичайно, ці переваги обумовлюють високу ціну ксенону, але якщо ви можете собі його дозволити і, найголовніше, головні фари вашого автомобіля оснащені заводським ксеноном, то логічно використовуватиме саме його.

З іншого боку, якщо ваш автомобіль оснащений фарами зі звичайними галогеновими лампами або навіть потужними галогенками IPF, то встановлення додаткових ксенонових фар буде просто зайвим. Це дуже важливе зауваження для всіх водіїв — у темряві, ксенон та галогенові лампи сильно різняться за спектром світіння і тому, як ми сприймаємо та адаптуємось до цих спектрів. Контраст між цими двома типами освітлення вражає - після їзди на далекому світлі і додаткових ксенонових фарах вам буде дуже некомфортно повертатися назад на галогенове ближнє світло. Також і при перемиканні назад на ксенон вас можуть засліпити різкі відблиски від дорожніх знаків. Поєднання спектрів та яскравості ближнього та далекого світла завжди є важливим питанням у будь-якого серйозного автовиробника. Різниця між ближнім та далеким світлом повинна полягати лише у формі світлового променя та схемі розподілу світлового пучка.

Дійсно, системи ксенонового світла IPF мають досить високу вартість, однак, ми настійно не рекомендуємо дешеві китайські комплекти ксенону, які широко доступні на ринку сьогодні. Надійність, сумісність та легальність таких комплектів знаходяться під великим питанням.

У вашому випадку, я порекомендував би проапгрейдить головні фари лампочками IPF Super Low Beam X4 H4 і модульною електропроводкою ARB. Як додаткові фари можна порадити галогенові фари IPF900 або IPF800. У будь-якому випадку, я хотів би порекомендувати наступну комбінацію додаткових фар - одна «дальнобійна» фара з точковим пучком з боку водія, яка дасть вам хорошу оглядовість, і одна фара з розсіяним пучком з пасажирського боку - це дасть вам хорошу видимість у поворотах і на узбіччях. Це, до речі кажучи, комбінація додаткових фар на ринку Австралії, що найбільше продається.

Greg Milton

(National Product & Services Manager)