«Ліфт» для Mitsubishi L200

Привіт ARB,

Я власник Mitsubishi L200 2010 року випуску та займаюся пошуком комплекту для ліфтування мого автомобіля. На даний момент я практично остаточно заплутався в питанні вибору, тому що кожен виробник і продавець, а також власник позашляховика стверджує, що саме його продукт найкращий.

Схоже на те, що всі з ким я спілкувався, вважають, що найголовніше це додаткова висота, проте я впевнений, що стійкість та керованість автомобіля також повинні братися до уваги. Безперечно, я хочу отримати максимальний дорожній просвіт, але я також хочу, щоб автомобіль був безпечним та комфортним для моїх сімейних поїздок у різних дорожніх умовах.

Чи потрібно брати до уваги розмір колісних дисків та покришок, довжину карданного валу та півосей, хід підвіски? Чи важливими є ці фактори при остаточному виборі комплекту для ліфта? Яка ваша думка, як експертів, які за і проти повинен враховувати кожен власник позашляховика при покупці комплекту для ліфтування?

Кріс

Привіт Кріс,

Дякуємо за лист щодо ваших пошуків оптимального рішення для апгрейду підвіски. Це досить складне питання, з безліччю факторів, які потрібно враховувати, і до нас часто звертаються з питанням про те, навіщо взагалі потрібно щось покращувати в підвісці позашляховика.

Загалом, оригінальні компоненти підвіски є компромісним рішенням, здатним задовільно працювати у всьому діапазоні навантажень — від порожнього автомобіля до максимально допустимої ваги. Досить швидко ви виявляєте, що такий підхід не є оптимальним для різних вантажів за вагою, які ви хотіли б перевозити на своєму автомобілі.

Установка неоригінальних компонентів дозволяє точно підлаштувати підвіску під ваші вимоги до вантажопідйомності, особливо це стосується пружин - вам необхідно підібрати їх, виходячи з ваги вантажу, який ви зазвичай перевозите у своєму позашляховику. Також важливо, щоб амортизатори, пружини та інші компоненти підвіски працювали в комплексі і могли б забезпечити хорошу керованість та комфорт не тільки на шосе, а й на вибоїстих ґрунтовках.

При розробці нової підвіски, інженери Old Man Emu піклуються, в першу чергу, про такі речі як керованість, комфорт, безпека та вантажопідйомність. В результаті встановлення нашої підвіски ви також отримуєте перевагу у вигляді збільшеного кліренсу, що сприяє легшому подоланню різноманітних перешкод в умовах бездоріжжя.

Однак необхідно розуміти, що збільшення кліренсу має свої обмеження і ці обмеження можуть змінюватись, залежно від моделі автомобіля. Під час ліфтування позашляховика необхідно враховувати декілька таких важливих факторів.

Збільшення кліренсу може призвести до того, що кути розвалу та сходження коліс вийдуть за рамки заводських специфікацій. У такому разі необхідно використовувати спеціальні комплекти для коригування кутів розвалу та сходження.

Також збільшення кліренсу може призвести до зміни кутів нахилу компонентів трансмісії та зміщення взаємного розташування фланців диференціалу та трансферу. У деяких автомобілях цю проблему неможливо обійти і вона стає фактором, який обмежує загальну величину кліренсу.

У будь-якому випадку, коли ви змінюєте компоненти підвіски та/або змінюєте кліренс автомобіля, рекомендується провести регулювання розвалу та сходження.

Інші фактори, які необхідно враховувати, це вільний хід кульових з'єднань, довжина гальмівних шлангів, довжина проводів датчиків ABS тощо.

— Mark de Prinse, Manager
Old Man Emu