Обмеження в роботі підвіски

Привіт ARB,

Нещодавно я придбав Mitsubishi L200 і він замінив мій старий добрий Pajero, котрий протягом довгих років обвішував усіляким обладнанням від ARB. Мій новий позашляховик вже теж отримав безліч додаткових аксесуарів ARB, окрім підвіски Old Man Emu, яку я збираюся придбати. Нова підвіска весь час вислизала від моєї уваги, аж до того моменту, поки я в прямому розумінні слова не злетів разом з моїм L200, неправильно вибравши швидкісний режим на вибоїстій дорозі. Під час очікування наступного удару об землю мене відвідала думка: «Хотів би я, щоб у мене зараз була підвіска OME, як на моєму старенькому Pajero!». Приземлення виявилося вдалим і цього разу L200 не постраждав, проте це призвело мене до роздумів на тему того, наскільки «позитивно» ставляться амортизатори Old Man Emu до таких ситуацій? Чи проводить компанія ARB симуляцію таких випадків (повний відрив всіх коліс від дорожнього полотна) під час тестування компонентів підвіски на своєму заводі?

Метт

Привіт Метт,

Якщо чесно, то ні, ми не стрибаємо на автомобілях нашої компанії чи автомобілях, які ми використовуємо для розробки нових моделей амортизаторів та пружин, оскільки це становить певну потенційну небезпеку. Однак ми впевнені, що виробники позашляховиків провели ці екстремальні випробування замість нас, щоб переконатися, що кузов та підвіска автомобіля витримають такі випробування.

З урахуванням того, що наші пружини як мінімум на 20% жорсткіші за стандартні, а амортизатори Nitrocharger мають більшу енергоємність, завдяки клапанному механізму, ретельно спроектованому для кожної моделі автомобіля, можна сміливо стверджувати, що підвіска OME краще впорається з цим екстремальним випробуванням. Саме тому багато спортсменів обирають продукцію OME для професійних офф-роуд змагань.

Syd Groves
(Old Man Emu Product Manager)