Підвіска для Toyota LandCruiser Prado

Привіт ARB,

Минулого року я здійснив поїздку довжиною 5500 км через пустелю Сімпсона та Національний парк Фліндерс на стандартному позашляховику Toyota Prado 120 і був приємно вражений здібностями автомобіля на таких різних та складних покриттях. Незважаючи на те, що автомобіль з честю пройшов через усі випробування, мені здалося, що я маю більше уваги приділити посиленню підвіски. Вимоги до підвіски для проходження великих піщаних дюн є абсолютно протилежними вимогам для розбитої ґрунтової дороги. Як вам вдається спроектувати свою підвіску таким чином, щоб вона відповідала такому широкому діапазону дорожніх покриттів та умов і при цьому залишалася досить комфортною для міської їзди? І ще – наскільки важливо ліфтувати автомобіль? Чи не виникають проблеми із заїздом на криті міські паркінги?

Марк

Привіт Марк,

Виходячи з ваших коментарів, стає очевидним, що ви не з чуток знаєте про те, які навантаження покладає комбінація суворого бездоріжжя та додаткової ваги, яку ви везете для безпечної та комфортної подорожі, на підвіску сучасних позашляховиків. І, незважаючи на те, що оригінальна підвіска вашого Prado впоралася із цим завданням, вона напевно працювала на межі своїх можливостей.

Оригінальна підвіска сучасних позашляховиків набагато ближче за своїми характеристиками до пасажирських автомобілів, ніж її попередники — за статистикою, більшу частину свого терміну служби такі автомобілі виступають у ролі великого сімейного автомобіля, який їздить звичайними міськими та приміськими дорогами. У компанії Old Man Emu на постійній основі працюють три штатні інженери, які проводять місяці за проектуванням та тестуванням нових зразків пружин та амортизаторів. Тестування підвіски OME проводиться на реальних автомобілях в різних дорожніх умовах і при різних навантаженнях - від «нульового» навантаження до навантаження, що відповідає максимальній вантажопідйомності автомобіля. Цей процес показує нам, який набір пружин нам необхідний і дозволяє налаштувати амортизатори під ці пружини.

Більшість часу розробників займає саме тонке налаштування клапанної системи амортизатора, оскільки це основний чинник, що визначає загальну якість роботи підвіски, як у місті, так і на бездоріжжі. Важливим моментом є вибір правильної клапанної системи для різних умов роботи амортизатора. Для Toyota Prado 120 ми пропонуємо три комплекти пружин та два комплекти амортизаторів, для різних умов та режимів використання. Зверніться до наших фахівців і вони допоможуть вам підібрати необхідний комплект, залежно від ваших потреб.

Що стосується вашого питання про збільшення дорожнього просвіту — більшість власників позашляховиків використовують ліфтування як спосіб додаткового захисту днища, збільшення звисів, поліпшення кутів підходу до перешкоди і як засіб для встановлення коліс більшого діаметру. Для Toyota Prado рекомендуємо ліфт 25 мм на передній осі. Такий підйом дозволяє амортизатору OME працювати в оптимальному робочому діапазоні, а також дозволяє залишитися в межах кутів розвалу та сходження, рекомендованих виробником. Рекомендований ліфт для задньої осі – 40 мм. Такий загальний підйом автомобіля не завдасть вам жодних неприємностей при заїзді на криті паркінги.

Syd Groves
(Old Man Emu Product Manager)