Підвіска Old Man Emu для Toyota LandCruiser 100

Привіт ARB,

Під час пошуків заміни для стандартних амортизаторів Toyota LandCruiser 100 із незалежною передньою підвіскою IFS я часто чув від продавців інших брендів, що передні амортизатори на цих автомобілях швидко виходять з ладу, тому вони пропонують замінити їх амортизаторами великого діаметру. У той же час, амортизатори Old Man Emu для «сотки» не мають великого діаметру, як ви можете це пояснити?

Дерріл

Здрастуйте Деріл,

Так звані двотрубні амортизатори великого діаметру (big bore) 41+ мм, присутні на ринку в даний момент, перекочували з лінійок амортизаторів для багатотонних вантажівок, і відповідно налаштування перепускних клапанів таких амортизаторів є дуже грубими. Погодьтеся, немає потреби в тонкому налаштуванні клапанів у 40-тонній вантажівці. Тому не дивно, що використання таких амортизаторів у сучасних позашляховиках, таких як «сотка» із незалежною підвіскою, призводить до дуже некомфортної та жорсткої їзди.

Амортизатори Nitrocharger з діаметром 35 мм також відносяться до амортизаторів «big bore», проте їхня клапанна система розроблялася і покращувалася протягом десятиліть, щоб забезпечити повну відповідність потребам підвіски нових позашляховиків.

На даний момент, клапанна система Nitrocharger має банк в 15 мільйонів різних комбінацій, які наші інженери використовують для тонкого налаштування амортизаторів під кожну конкретну модель автомобіля. Наші амортизатори тільки покращують комфорт та керованість, а в жодному разі не шкодять їм.

Ремарка про те, що амортизатори Toyota LC100 швидко виходять з ладу або постійно піддаються зайвим навантаженням відноситься більше до того факту, що ці автомобілі не оснащені обмежувачем відбою, тобто. таким обмежувачем є сам амортизатор при повному виході штока. Це не є проблемою за нормального використання автомобіля або за умови, що висота автомобіля на передній осі виставлена ​​зі звисом (виходом) не менше 60 мм (де «звис» це хід штока амортизатора вниз, від нормальної висоти автомобіля).

Виходячи з нашого досвіду, деяким власнику Toyota LC100 із незалежною передньою підвіскою не подобається виражений ухил автомобіля від задньої до передньої осі, тому вони «задирають» ніс автомобіля за допомогою торсіонів. При цьому значно знижується вихід штока амортизатора вниз, а це означає, що амортизатори можуть і постійно зношуватимуться і, зрештою, вийдуть з ладу. І станеться це з амортизатором будь-якого типу та будь-якого виробника.

Syd Groves
(Old Man Emu Product Manager)