Підвіска OLD MAN EMU

Амортизатори BP-51

Амортизаторы для внедорожников BP-51 с регулировкой жесткости от компании OMEАмортизатори Old Man Emu BP-51 (Bypass-51, внутрішній діаметр корпусу 51 мм) пропонують революційну патентовану технологію, яка забезпечує неперевершений комфорт та керованість для вашого позашляховика, як на шосе, так і на бездоріжжі.


Ці потужні амортизатори, розроблені та протестовані в найсуворіших умовах Австралійського бездоріжжя, обладнані системою регулювання жорсткості та виносними резервуарами. Вони розроблені для простої установки на автомобіль, без внесення модифікацій у рідні вузли та деталі, та поєднують підвищений комфорт при їзді по шосе та чудовий контроль та керованість автомобіля на бездоріжжі.
Характеристики стиснення та відбою амортизаторів BP-51 регулюються в найширшому діапазоні незалежно один від одного. Це дає вам можливість тонко налаштовувати роботу підвіски, залежно від дорожніх умов, ваги вантажу, що перевозиться, і особливостей вашого позашляховика.

Ці потужні амортизатори, розроблені та протестовані в найсуворіших умовах Австралійського бездоріжжя, обладнані системою регулювання жорсткості та виносними резервуарами. Вони розроблені для простої установки на автомобіль, без внесення модифікацій у рідні вузли та деталі, та поєднують підвищений комфорт при їзді по шосе та чудовий контроль та керованість автомобіля на бездоріжжі.


Характеристики стиснення та відбою амортизаторів BP-51 регулюються в найширшому діапазоні незалежно один від одного. Це дає вам можливість тонко налаштовувати роботу підвіски, залежно від дорожніх умов, ваги вантажу, що перевозиться, і особливостей вашого позашляховика.


Корпус амортизатора, виносний балон і всі деталі виконані з алюмінію марки 6061 Т6 і покриті твердим анодованим покриттям, товщиною 40 мікрон, що забезпечує відмінне розсіювання надлишкового тепла, стійкість до корозії та механічних пошкоджень.

Усі амортизатори BP-51 не тільки спроектовані, розроблені та протестовані інженерами Old Man Emu, а й виробляються виключно на власному заводі компанії ARB. Щоб досягти цього, компанія ARB інвестувала серйозні фінансові кошти в купівлю найсучасніших верстатів та обладнання для анодування. Це дозволило компанії досягти повного контролю за виробничим процесом і забезпечити високу якість продукції.

Проектування та розробка:

Перед інженерами OME стояло непросте завдання — розробити високопродуктивний амортизатор для сучасних позашляховиків В наш час все більше і більше виробників встановлюють незалежну передню підвіску на свої позашляховики, що додатково ускладнює завдання, оскільки це обмежує хід амортизатора і накладає обмеження на ваші можливості в рамках дизайну пружинної стійки.

Традиційні амортизатори змінюють свої характеристики, залежно від швидкості руху штока. Для таких амортизаторів досягти високого рівня керованості та балансу між комфортом та можливістю регулювань є дуже нетривіальним завданням, що потребує багато часу та зусиль. Щоб досягти правильного балансу, вам потрібно внести безліч коригувань у початкові налаштування клапанного механізму. А зрештою ви все одно отримаєте якесь компромісне рішення. або злегка жорстку, для кращої керованості і прохідності, або злегка м'якувате, орієнтоване на більший комфорт.

Технологія перепускних клапанів дозволяє обійти деякі з цих обмежень, проте ставить нову перешкоду перед інженерами та розробниками — традиційні продукти з безліччю перепускних клапанів просто не поміщаються всередину пружинної стійки, яка використовується у незалежній передній підвісці. Також вони не поміщаються у стандартний корпус багатьох задніх амортизаторів.

Інші проблеми, з якими зіткнулися інженери OME, це корозія, розсіювання надлишкового тепла, а також можливість індивідуального налаштування амортизатора, залежно від ваги автомобіля або характеристик дорожнього покриття. Продукт також необхідно було зробити легким в установці та не вимагати внесення модифікацій в оригінальну підвіску.


Зрештою, після чотирьох років проектування, розробки та тестування, інженерам OME вдалося вирішити всі ці непрості завдання та створити амортизатори BP-51.

Характеристики амортизаторів BP-51:

Патентованная система амортизации со встроенным перепускным клапаном

Внутренний диаметр 51 мм

Патентована система амортизації із вбудованим перепускним клапаном:

  • Підвищений комфорт

  • Сила амортизації збільшується з наближенням штока до крайніх положень.
  • Покращений контроль у крайніх положеннях штока

Внутрішній діаметр 51 мм:

  • Максимальний розмір корпусу та перепускного клапана

  • Великий обсяг олії в системі
  • Більш енергоємний амортизатор із широким діапазоном індивідуальних налаштувань

Установочные комплекты под конкретные модели автомобилей

Регулировка хода сжатия и отбоя прямо на корпусе амортизатора

Комплекти під конкретні
моделі автомобілів:

  • Не вимагають модифікацій оригінальних вузлів та деталей

  • Комплекти установки поставляються разом з амортизаторами

Регулювання ходу стиснення та відбою прямо на корпусі амортизатора:

  • Регулювання прямо на автомобілі

  • Незалежні регулювання для стиснення та відбою
  • Дуже широкий діапазон регулювань під різні вантажі та індивідуальні уподобання

Корпус/выносной баллон/компоненты из алюминия марки 6061 Т6

Анодированное покрытие корпуса, толщиной 40 микрон

Корпус/виносний балон/компоненти з алюмінію марки 6061 Т6:

  • Відмінне розсіювання тепла

  • Стійкість до корозії

Анодоване покриття корпусу, товщиною 40 мікрон:

  • Стійкість до корозії

  • Стійкість до абразивів та каменів

Высокотемпературные армированные тефлоновые шланги

Большие сферические подшипники (ШС) с тефлоновым покрытием

Високотемпературні армовані тефлонові шланги:

  • Не обмежують вільний перебіг олії

Великі сферичні підшипники (ШС) із тефлоновим покриттям:

  • Міцність та надійність

Примітка: Тільки для гвинтової підвіски

Регулируемая высота подвески и преднатяг пружины

Выносной баллон высокого давления с алюминиевым анодированным поршнем

Регульована висота підвіски та натяг пружини

  • Ідеальний варіант для різних навантажень

Примітка: Тільки для гвинтової підвіски

Виносний балон високого тиску з алюмінієвим анодованим поршнем:

  • Збільшений обсяг олії в системі
  • Максимальний хід штока

Ударопрочная защита штока

Шток диаметром 19 мм с покрытием из твердого хрома

Ударостійкий захист штока, з можливістю заміни:

  • Захищає шток від попадання каміння та інших сторонніх предметів

Шток діаметром 19 мм з покриттям із твердого хрому:

  • Низький коефіцієнт тертя
  • Міцність
   

Додаткові характеристики:

Високоякісні гумові втулки великого розміру:

  • Надійність

Повністю піддаються ремонту та перенастроюванню клапанної системи:

  • Великий термін служби
  • Індивідуальне налаштування

Сальники із високотемпературного тефлону:

  • Надійність сальників

Високоефективна олія з високою в'язкістю:

  • Надійність та висока ефективність роботи

Діаметр корпусу 51 мм:

  • Більша кількість олії
  • Більш потужний та витривалий амортизатор, високий ступінь індивідуального налаштування

Високоміцні, зносостійкі шайби в клапанному механізмі:

  • Надійність
  • Міцність

Гарантія 3 роки / 60000 км

Галузь застосування:

Повний список автомобілів буде подано після фінального релізу продукту.

 

ПРОДУКЦІЯ ARB ДЛЯ ВСІХ АВТОМОБІЛЕЙ

Використовуйте форму нижче для підбору продукції за маркою автомобіля.

Переглянути продукцію для: